ТОКМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Меню

Важливо

AmKU

NADS

UVPZp

AB

ZRCZ

DPAZO

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

ZOMR

DFSMJB

грудня 2016

29 грудня 2016

28 грудня 2016

Сергій Савчук: Держенергоефективності ініціює перерахування залишків субсидій на енергоефективність

2016 рік ознаменувався неочікувано високим попитом українців на Урядову програму безповоротної фінансової допомоги на утеплення житла, а також запуском механізму енергосервісу у бюджетній сфері. У 2017 році  на порядку денному - законодавчі ініціативи, спрямовані на зменшення енергоспоживання у житловому секторі та залучення інвестицій у відновлювану енергетику. На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук у ході прес-конференції на тему "Енергоефективність та відновлювана енергетика в Україні: підсумки року, що минає, та завдання на 2017 рік", яка відбулася 27 грудня у Будинку Уряду.

«Урядова програма з енергоефективності зарекомендувала себе як дійсно необхідна суспільству програма безповоротної фінансової допомоги на заходи з економії енергоресурсів. Підтвердження цього - понад 200 тис. родин-учасників програми, які впровадили енергозберігаючі заходи на суму 2,7 млрд грн, отримали компенсацію витрат у розмірі від 20 до 70% та головне - суттєво зменшили свої комунальні платежі», – розповів С. Савчук та додав, що Уряд, у свою чергу, надав їм на ці цілі 1,1 млрд грн. безповоротної фінансової допомоги,  а місцева влада – більше 40 млн гривень.

Якщо окремо говорити про 2016 рік, то цей рік відзначився шаленим попитом населення на матеріали для утеплення індивідуального житла. Так, завдяки проведеній Держенергоефективності роботі із залучення місцевої влади до співфінансування Урядової програми, кошти, передбачені держбюджетом на відшкодування фізичним особам частини суми кредиту на матеріали та обладнання на весь рік, були використані вже за перше півріччя. У зв’язку з цим Уряд відреагував на запити громадян та прийняв рішення спрямувати 100 млн. грн на продовження дії цього напрямку програми. Загалом, цьогоріч з-поміж 85 тис. «теплих» кредитів 75 тисяч оформлено саме для утеплення індивідуального житла.

Рік також став успішним і в частині активізації участі ОСББ у програмі. Восени популярність програми серед ОСББ зросла у 2-3 рази у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. «Як тільки ОСББ пересвідчилися у тому, що Держава відшкодовує майже 50% витрат на утеплення, а економія енергоресурсів при цьому значно перевищувала їх очікування, то вони почали вдруге та навіть втретє звертатися до програми. Більше того, розміри «теплих» кредитів почали збільшуватися в рази і ОСББ почали впроваджувати комплексні заходи з утеплення», – поінформував Голова.

Як розповів С. Савчук, цьогоріч Держенергоефективності спільно з проектами USAID та IFC проведено два дослідження ефективності програми. Їх результати довели дієвість програми: 100% ОСББ/ЖБК та 94% приватних домогосподарств підтвердили позитивний ефект від участі у програмі. Зокрема, 70% ОСББ та 65% приватних домогосподарств досягли значної економії енергоресурсів та зменшили витрати на комунальні послуги», - повідомив Голова Агентства та додав, що, наприклад, комплексна термомодернізація багатоповерхівки дозволила її мешканцям майже вдвічі зменшити рахунки за опалення. Окремі заходи також ефективні: після заміни вікон та дверей економія тепла склала 14%, після модернізації інженерних систем – 12%, а після встановлення ІТП - 10%. Модернізація освітлення дала змогу скоротити споживання електроенергії на 71%. Для приватних домогосподарств енергоефективні заходи дозволяють до 40% зменшити споживання газу.

Результати проведених досліджень довели і економічну доцільність участі населення та ОСББ у програмі. «Якщо взяти кредит сумою 1 млн. грн разом з відсотками на 10 років, то витрати ОСББ складуть лише 55% цього кредиту, а решта – це державна та місцева допомога. Кожна квартира сплачуватиме максимум 129 грн у місяць за кредитом, а заощаджуватиме при цьому 413 грн у місяць. Це прямий інвестиційний ефект для ОСББ-учасників програми», – пояснив Сергій Савчук та додав, що схожа ситуація і у фізичних осіб.

Окрім цього, програма виконує низку інших важливих для всієї країни функцій. По-перше, вона має значний мультиплікативний ефект на економіку. Якщо на співфінансування з держбюджету виділено 1 млрд. грн, то ще 3 млрд. грн залучено в економіку держави. І це тільки кошти банків та населення. Також, програма стимулювала роботу малого та середнього бізнесу, появу нових робочих місць, надходження у держбюджет.

«Держенергоефективності доклало максимум зусиль, аби ще зменшити фінансове навантаження на домогосподарства при впровадженні енергоефективних заходів. Для цього вже другий рік поспіль Агентством налагоджено тісну співпрацю з місцевою владою у напрямку здешевлення «теплих» кредитів. Так, якщо минулого року було прийнято 81 місцеву програму додаткового відшкодування за «теплими» кредитами, то цьогоріч – у 2,6 разів більше, а саме – 215 програм. На їх реалізацію у 2016 році місцевими бюджетами передбачено понад 71 млн. грн., з яких більше 40 млн. грн. відшкодовано 35 тис. учасникам. Іншими словами, понад 20% учасників Урядової програми отримали додаткову допомогу від місцевих бюджетів», - наголосив Голова Агентства.

Для залучення до програми отримувачів субсидій Держенергоефективності розробило та направило на погодження до Мінрегіону проект рішення Уряду щодо перерахування залишків коштів від невикористаних субсидій на енергоефективність для домогосподарств після завершення опалювального сезону.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

Читать далее

Сергій Савчук: У 2016 році майже 60 млн. грн залучено ОСББ на енергоефективні заходи у багатоповерхівках

У 2016 році ОСББ та ЖБК, які стали учасниками Урядової програми з енергоефективності, залучили майже 60 млн. грн кредитних коштів на утеплення своїх будинків, що в 3,6 разів більше ніж торік. У 2015 році ОСББ використали на ці цілі 16,50 млн гривень. На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, коментуючи щотижневий моніторинг дії програми.

 «Такі дані в черговий раз свідчать, що ОСББ почали довіряти Державі і відчули переваги запропонованого механізму співфінансування енергоефективних заходів. Якщо спочатку ОСББ залучали незначні суми коштів – від 100 тис. на енергоефективні заходи, то сьогодні вони вже вдруге та втретє йдуть за Урядовою допомогою і беруть великі суми коштів для проведення комплексних заходів енергомодернізації та утеплення всього будинку»,  - прокоментував Голова Агентства.

 Підвищена увага ОСББ до енергозбереження пояснюється також можливістю отримати ще додаткову фінансову допомогу з місцевих бюджетів. Для цього завдяки тісній співпраці Держенергоефективності та місцевої влади вже прийнято 215 місцевих програм. Відповідно до них ОСББ можуть отримати подвійну та навіть потрійну допомогу на енергоефективні заходи. Найбільшу додаткову фінансову допомогу у розмірі від 20-55%  від суми «теплого» кредиту надають у таких містах: Новоград-Волинський, Краматорськ, Івано-Франківськ, Харків, Херсон, Одеса, Маріуполь, Вінниця, Київ, Львів, Моршин, Чернігів, Ужгород.

Лідером за обсягом коштів, залучених на утеплення багатоквартирних будинків, є Волинська область, де взято «теплих» кредитів для ОСББ на суму більше 15 млн грн. За Волинню слідують Львівський та Запорізький регіони.

Нагадаємо, що з початку дії програми 616 ОСББ скористалися нею та залучили більше 75 млн. грн на підвищення енергоефективності у своїх будинках. Уряд відшкодував їм 28,3 млн. гривень.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Читать далее

Сергій Савчук: У 2017 році Уряд продовжить запроваджувати успішні інструменти зменшення енергоспоживання та використання «чистої» енергії в Україні

У 2017 році першочерговими будуть законодавчі ініціативи, спрямовані на зменшення енергоспоживання у різних секторах економіки та створення інвестиційно-сприятливих умов для розвитку відновлюваної енергетики. Про це повідомив  журналістам Голова Держенергоефективності Сергій Савчук у ході підсумкової прес-конференції, яка відбулася 27 грудня у Будинку Уряду.

 

«Крім тих практичних заходів, які ми сьогодні запроваджуємо разом з населенням,  бізнесом, органами місцевого самоврядування щодо зменшення споживання газу, ми працювали над розробкою законодавства, яке дає можливість унормувати цю сферу відповідно до європейських директив. Тому Держенергоефективності разом із народними депутатами України, представниками громадського середовища розробило проект Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» (реєстр. №4941-д від 14.12.2016). Його мета – підвищення енергоефективності будівель. Для цього відповідно до європейських практик пропонується запровадити в країні сертифікацію енергетичної ефективності будівель», - наголосив С. Савчук та додав, що законопроектом також передбачається створити відкриті бази енергоаудиторів та сертифікатів енергоефективності.

 

Також, Держенергоефективності спільно з представниками депутатського корпусу було розроблено законопроект «Про комерційний облік комунальних послуг» (реєстр.№ 4901 від 06.07.2016), який на сьогодні вже прийнято в першому читанні за основу. Наразі він готується до другого читання.

 

«Ви знаєте, що у 2015 році оснащеність, наприклад, приладами обліку тепла складала 34%, а у 2016 році – 64%. Втім, нам потрібно досягти запровадження в країні 100% обліку комунальних послуг. Саме це передбачено розробленим законопроектом, - пояснив С. Савчук. – Облік - це першочерговий захід, який дозволить платити населенню лише за спожите та стимулюватиме до енергозбереження. Встановлення приладів обліку буде відповідальністю теплопостачальних підприємств або тих, що надають комунальні послуги».

 

У 2017 році Україну чекають зміни і в напрямку збільшення використання енергії з відновлюваних джерел. У фокусі роботи Держенергоефективності – стимулювання виробництва тепла з альтернативних джерел енергії, створення конкурентного ринку тепла, сприяння встановленню сонячних та вітрових електричних станцій на території приватних домогосподарств, розвиток високоефективної когенерації, а також сфери виробництва рідких біологічних видів палива, приєднання України до Статуту Міжнародного агентства з відновлюваних джерел енергії.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю 

Читать далее

Сергій Савчук: У 2016 році вперше в Україні відкрито ринок енергосервісу у бюджетній сфері

Одне з головних досягнень 2016 року - запроваджений вперше за роки незалежності України механізм енергосервісу у бюджетній сфері. На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук у ході прес-конференції на тему "Енергоефективність та відновлювана енергетика в Україні: підсумки року, що минає, та завдання на 2017 рік", яка відбулася 27 грудня у Будинку Уряду.

 

«ЕСКО – європейський інструмент впровадження заходів з енергоефективності у школах, дитсадках, лікарнях тощо, не витрачаючи додаткових бюджетних коштів, а залучаючи лише приватні інвестиції», - пояснив Голова Агентства.

 

Для цього ще у 2015 році було створено необхідну законодавчу базу, а цьогоріч започатковано співпрацю з місцевою владою, проведено роз’яснювальну кампанію у регіонах. «Завдяки широкомасштабній популяризації, проведенню Форуму енергоефективного партнерства за безпосередньої участі Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана ми активізували інтерес місцевої влади до енергосервісу. На Форумі, підписавши Меморандуми про співпрацю з Держенергоефективності, 35 органів місцевого самоврядування задекларували свої наміри впроваджувати енергосервіс у бюджетній сфері», - уточнив С.Савчук.

 

У результаті оголошено перші тендери та укладено перші 19 ЕСКО-договорів у 4-х регіонах України, зокрема, у Савранському районі Одеської області, Миргородському районі Полтавської області, містах Києві та Вінниці. Договори вартістю від 250 до 1000 тис. грн. мають на меті провести у різних бюджетних установах роботи з утеплення, облаштування ІТП, модернізації котелень, реконструкції систем гарячого водопостачання тощо. Найголовніше те, що роботи вже розпочато.

 

«Наразі ключовий крок – прийняти законопроект №4549 щодо зняття усіх законодавчих бар’єрів для роботи енергосервісу, які виникли із введенням у дію з 1 серпня ц.р. Закону України «Про публічні закупівлі», який скасовує Закон України «Про здійснення державних закупівель» та унеможливлює проведення закупівель енергосервісу. Прийняття цього законопроекту відкриє шлях для повномасштабної модернізації будівель бюджетної сфери», - додав Голова Агентства та нагадав, що законопроект вже пройшов перше читання у Парламенті, профільний Комітет ВРУ і наразі готується до розгляду у другому читанні.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Читать далее

Шановні жителі Токмаччини!

Прийміть найщиріші вітання з нагоди світлих зимових свят — Нового 2017 року і Різдва Христового!

 У щоденних турботах добігає кінця 2016 рік, сповнений для нас надій і тривог, перемог та розчарувань, здолання перешкод та здійснення планів. Ми з гідністю витримали усі випробування, разом плідно працювали заради кращого майбутнього нашого району.

На порозі Нового 2017 року насамперед бажаю усім миру! Миру нашій країні, кожній родині, миру кожному дому. Нехай Новий рік принесе вам у подарунок благополуччя, втілення мрій та сподівання на успішне майбутнє. Нехай ваші серця будуть зігріті теплом та любов’ю, а домівки повняться добром і радістю.

Щастя, тепла, любові, сімейного затишку, успіхів, натхнення та миру у ваших оселях. Веселих свят!

З повагою, голова

Токмацької районної

державної адміністрації                                                                             Г.Д.Джіоєв

 

 

Читать далее

Вітання голови облдержадміністрації Костянтина Бриля З НОВИМ РОКОМ

Дорогі Запоріжці!

Щиро вітаю вас зі святом Нового року!

Насамперед хочу подякувати всім вам за плідну працю і значні звершення у 2016 році. Він був багатим на важливі події для нашого регіону. Ми увійшли до п'ятірки найкращих в питанні втілення в життя реформи децентралізації, що була проголошена Президентом України Петром Порошенко. Так на карті Запорізької області ми бачимо вже 24 об’єднані територіальні громади. Причому в 2016 було створено 18 нових, тобто втричі більше ніж торік. Гадаю всі вони стануть не просто прикладом, а рушійною силою для Запорізького регіону.

Ще один напрямок, яким ми можемо пишатися за правом - втілення в життя науково-педагогічного експерименту інклюзивної освіти. Запорізька область стала першою в Україні, де Благодійний Фонд Порошенка спільно з Міністерством освіти і науки впроваджує функціонування та розвиток інклюзивного освітнього середовища. Головна мета цього проекту - допомогти дітям з інвалідністю мати повноцінне суспільне життя. І ми обов'язково впораємось! Адже рівень будь-якого суспільства можна виміряти саме ставленням до людей з особливими потребами.

Чимало кроків були започатковані в 2016 році саме в Запорізькій області. Ми пишаємось і програмою «Урожай», і співпрацею з аграріями, і проведенням Міжнародного «InCo Forum». Проте, все це не стало б реальністю, якби не наші захисники - українські воїни. Тож хочу подякувати за мужність та хоробрість тим, хто зустріне новий рік в окопах, а не за святковим столом. Вірю, 2017 рік принесе мир та спокій на українську землю. І разом ми досягнемо нових звершень у подальшому розвитку нашої держави!

Нехай Новий рік повниться добром і миром, упевненістю в світлому завтрашньому дні! Щиро бажаю вам та вашим рідним доброго здоров’я, благополуччя, злагоди та щастя. Веселих свят і щасливого року!

 

Голова облдержадміністрації

Костянтин Бриль

 

 

Читать далее

Костянтин Бриль: «У 2016 році нам є чим пишатися та про що звітувати перед громадою»

Керівник Запорізької області відзвітував про свою роботу в 2016-му році. Головні підсумки діяльності - з вуст самого Костянтина Бриля

 

Мені пощастило очолювати колектив Запорізької облдержадміністрації, а це 20 структурних підрозділів, за якими стоять десятки висококласних фахівців. І в 2016 році нам є чим пишатися і звітувати перед громадою.

Першим є створення самих громад. В 2016 ми одні з найкращих у питанні втілення в життя реформи децентралізації, що була проголошена Президентом України Петром Порошенко. Так на карті Запорізької області ми бачимо вже 24 об’єднані територіальні громади. Причому в 2016, в результаті об’єднання 73 місцевих рад, було створено 18 нових громад, тобто втричі більше ніж торік. 6 громад, створених у 2015 - отримали субвенцію з держбюджету на формування інфраструктури об’єднаних громад у сумі 46 мільйонів 553 тисячі гривень, а з обласного бюджету виділені кошти у розмірі 5 мільйонів гривень, які на кінець року освоєні практично на 100%.

Обласна влада чудово розуміє, що найважливішим для громад питанням є земля. Тож, для наведення ладу в цій сфері в Запорізькій області була започаткована перша та єдина в Україні програма «Врожай». За даними районних робочих груп на місцях ми маємо такі результати: обстежено 1 909 тис. га; факти використання земель сільськогосподарського призначення без документів 50,5 тис. га; землі, які не використовуються - 116 тис. га. Крім того, в результаті «Врожаю» для 10 308 працівників вирішено питання легалізації зарплати і збільшення її мінімального розміру. За даними Пенсійного фонду і ДФС легальний дохід цих громадян склав 27,8 млн. грн., Додаткова сума податків - 4,6 млн. грн.; єдиного соцвнеску - 6,1 млн. грн., військовий збір - 370 тис. грн. Річна сума додаткових надходжень плати за землю до місцевих бюджетів становить 3,8 млн.грн. Робота в данному напрямку триває.

Ще один важливий та унікальний для України крок – старт пілотного науково-педагогічного експерименту «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області». За підтримки дружини Президента України Марини Порошенко, а також Міністерства освіти, у 47 загальноосвітніх навчальних закладах області відкрито 78 інклюзивних класів для 154 дітей шкільного віку з особливими освітніми потребами та 20 дошкільних груп з інклюзивною формою навчання. Особливо ми пишаємося першою в Україні Медіатекою. Що була відкрита в інклюзивній гімназії «Престиж».

Як і вся держава, Запорізька область потребує інвестицій. Для активного залучення інвесторів у регіон, ми першими в Україні запланували створення Агенції Регіонального Розвитку. І, як результат - проведення Міжнародного форуму з питань інтеграції та кооперації «InCoForum», в роботі якого взяли участь близько 500 фахівців та іноземних дипломатів Австрії, Білорусі, Німеччини, Казахстану, Канади, Китаю, Македонії, ОАЕ, Польщі, Чехії та ін. За підсумками підписано Меморандум про створення Запорізької інженерної палати між землею Саксонії Анхальт, Асоціацією органів місцевого самоврядування «Запорізький регіональний центр розвитку спроможних територіальних громад» та Агенцією регіонального розвитку. Також на Форумі укладено договір про співпрацю між Запорізькою ТПП та Partnership with Germany.

Аби інвесторам було дійсно зручно працювати на Запорізькій землі, ми перейнялись оновленням головних повітряних воріт регіону. Нині завершується робота з проектування будівництва нового терміналу в аеропорті «Запоріжжя». Радіємо і за те, що на державному рівні нам вдалось довести реальну потребу у мостах. Тож в 2016 будівництво автомагістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі було відновлено. З обласного бюджету на це виділені 20 млн. грн.

Триває і боротьба з корупцією в регіоні. За 8 місяців свого існування Антикорупційна комісія при ОДА направила до правоохоронних органів більше 70-ти повідомлень про злочини. Ведеться системний моніторинг держзакупівель. За матеріалами комісії на хабарах затримано низку чиновників. Ведуться досудові розслідування за статтями державна зрада і диверсія на Запорізькій АЕС. Розкрито діяльність злочинних угрупувань в Енергодарі. Антикорупційна комісія переконливо довела доцільність свого створення і стала серйозною перешкодою на шляху корупційних схем і не чистих на руку чиновників.

Важливий крок для раціонального використання коштів обласного бюджету - система ProZorro. Протягом червня-листопада 2016 через неї проведено 177 закупівель на суму майже 10 млн. грн. Торги в режимі онлайн дозволили заощадити 1,1 млн. грн.

Кожна бюджетна гривня має працювати на громаду! За 9 місяців 2016 року в експлуатацію введено більше 28 км мереж водопостачання, 2 км мереж водовідведення, 23 артезіанських свердловини, 4 водонапірні башти.

Ефективне використання коштів – інвестиції в енергоефективність. Тож в 2016 у 10 навчальних закладах замінено опалювальні котли на енергоефективні та у 3 закладах котельні переведено з природного газу на інший вид палива (газозаміщення), що дозволить зекономити близько 612 гігакалорій тепла. У 3 інтернатах введено в експлуатацію котельні, що працюють на твердому паливі.

Нарешті завершено будівництво поліклініки в смт Кушугум Запорізького району, завдяки чому якісним медичним обслуговуванням будуть забезпечені 28 тис. мешканців. Загалом у  закладах та установах охорони здоров’я здійснено 26 капітальних ремонтів на загальну суму 25 млн. грн. Закуплено 206 одиниць медичної техніки на загальну суму 28,7 млн. грн., в т.ч. 9 нових апаратів штучної вентиляції легенів; цифровий рентгенапарат, сучасний томограф для офтальмологічної служби, тощо. Закінчено реконструкцію Центральної єдиної оперативно-диспетчерської служби комунальної установи «Обласний центр екстреної та швидкої медичної допомоги». 32 центри первинної медико-санітарної допомоги отримали комп’ютерне та мультимедійне обладнання в рамках регіонального субпроекту Світового Банку «Вдосконалення медичної допомоги хворим з хворобами системи кровообігу у Запорізькій області». Придбано 9 автомобілів швидкої допомоги.

Не менше турбуємось про дітей. В 2016 на умовах співфінансування було придбано 18 шкільних автобусів для 2 громад та 12 районів області для безоплатного підвезення 10,7 тис. учнів і вчителів сільської місцевості. 76 загальноосвітніх шкіл отримали 964 персональних комп’ютери, відповідно до Угоди між Урядом України і Урядом Китайської народної республіки. 20 шкіл області стали учасниками експерименту «Використання GoogleAps в управлінні закладом освіти» по запровадженню електронного документообігу, електронних журналів та щоденників.

Тим часом за підтримки Федерації футболу України в Бердянську відкрили унікальний футбольний стадіон. Це перший і поки єдиний спортивний об'єкт в Запорізькій області, який має стандартне футбольне поле із сучасним синтетичним покриттям.

Вперше за часів проведення Паралімпійських ігор спортсменами Запорізької області завойовано 10 медалей різного ґатунку на змаганнях у Ріо-де-Жанейро. Для преміювання переможців та призерів Олімпійських та Паралімпійських ігор 2016 року з обласного бюджету було виділено 3 млн. 520 тис. грн.

Запоріжці дійсно цінують всі подвиги своїх земляків. Реальне підтвердження тому діяльність нашого Фонду оборони та допомога 11 з’єднанням і військовим частинам, на виконання Указу Президента України «Про шефську допомогу». В поточному році цим частинам було надано шефську допомогу у грошовому виразі на суму 11,2 млн. грн., а також іншим 24 військовим частинам, що розташовані на території області, на суму більше 8 мільйонів гривень. Ці кошти витрачаються на потреби наших захисників. Так у с. Обільне Мелітопольського району відкрито перше в області мобільне містечко, що складається із двох житлових модулів, розрахованих на 32 місця кожен. За підтримки Фонду збудовано  баню на території частини 3029, проведені ремонтні роботи близько 30 одиниць автотранспорту військових частин та багато іншого.

В свою чергу обласний центр допомоги учасникам АТО прийняв понад 700 відвідувачів. Розширено волонтерський центр «Солдатський привал» на залізничному вокзалі «Запоріжжя-1». Наступного року відкриє двері новий центр комплексної реабілітації учасників АТО.

Не менша підтримка і ветеранам. 1 млн. 73 тис. грн. зібрано завдяки єдиному в Україні благодійному телемарафону «Пам’ять», до Дня Перемоги. Понад 1 млн. грн. зібрано завдяки проведенню телемарафону до Дня захисника України та Дня Збройних Сил.

Паралельно з благодійною підтримкою працює і бюджетна. В 2016 одному інваліду-учаснику АТО придбано житло на суму 573,8 тис. грн.; 8 членам сімей загиблих та 1 інваліду-учаснику АТО надано грошову компенсацію на придбання житла на суму – 5,9 млн. грн.; 250 учасників антитерористичної операції  направлено на професійне навчання.

Кожен напрямок розвитку нашої області - це спільна робота команди обласної влади, депутатів усіх рівнів та самих запоріжців. Впевнений: крок за кроком ми і далі будуватимемо наше майбутнє. Аби наша земля була квітучою та затишною для нас та наших дітей.

Читать далее

Шановні працівники архівних установ!

24 грудня ви відзначаєте своє професійне свято.

Висловлюю вам слова глибокої вдячності за працю і турботу про надійне збереження архівної спадщини. Вашими зусиллями документальна скарбниця нашого краю примножується, зміцнюючи нерозривний зв'язок попередніх і прийдешніх поколінь.

Архіви  — це надійна гарантія того, що пам’ять залишається живою, вільною від міфів та ідеологічних нашарувань. Збираючи документи й зберігаючи їх для прийдешніх поколінь, ви виконуєте важливу і відповідальну місію, бо без архівів, без історичної пам'яті немає історії народу, а отже, немає й самого народу.

Переконаний, що  ваш професіоналізм і висока відповідальність будуть й надалі запорукою зміцнення духовного зв’язку минулих та майбутніх поколінь,  сприятимуть дбайливому збереженню без цінної національної спадщини.

Щиро бажаю вам, шановні працівники архівних установ, невичерпної енергії, натхнення та нових звершень у повсякденній роботі, міцного здоров'я та благополуччя.

 

Голова

Токмацької районної

державної адміністрації                                             Г.Д.Джіоєв

Читать далее

27 грудня 2016

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – начальника юридичного відділу апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – начальника юридичного відділу апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, начальник відділу:

1.       Бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у діяльності райдержадміністрації, захисті законних прав і інтересів райдержадміністрації.

2.       Забезпечує правильне застосування законодавства у райдержадміністрації та її управліннях і відділах, виконавчих комітетах Молочанської міської та сільських рад, інформує голову райдержадміністрації про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства.

3.       Перевіряє відповідність законодавству проектів розпоряджень, що подаються на підпис голові райдержадміністрації та візує їх за наявності погодження цих проектів керівниками заінтересованих структурних підрозділів або осіб, що їх заміщують.

У разі невідповідності проекту розпорядження чи іншого документу, що подаються на підпис, вимогам діючого законодавства та якщо внесені до нього начальником відділу зауваження не враховано, начальник відділу, не візуючи проект, подає письмовий висновок з пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення головою райдержадміністрації.

4.       Вносить пропозиції щодо подання нормативного акта до головного територіального управління юстиції у Запорізькій області для державної реєстрації, якщо цей акт зачіпає права, свободи і законні інтереси громадян або має міжвідомчий характер.

5.       Безпосередньо займається розробленням проектів нормативно - правових актів, проводить експертизу проектів таких актів;

6.       Бере участь у підготовці проектів господарських договорів (контрактів), розглядає проекти нормативних актів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, готує проекти письмових висновків чи зауважень до них.

7.       Проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу по перегляду відомчих нормативних актів з метою приведення їх у відповідність із законодавством, готує пропозиції щодо внесення до них змін і доповнень чи визнання їх такими, що втратили чинність.

8.       Організує облік і зберігання текстів законодавчих та інших нормативних актів або підтримує їх у контрольному стані.

9.       Разом з відповідними структурними підрозділами сприяє у правовому забезпеченні встановлення та стабілізації господарських зв'язків; бере участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав.

10.  Сприяє правильному застосуванню законодавства про працю, запобіганню безгосподарності, непродуктивним витратам, бере участь у проведенні аналізу причин їх виникнення і підготовці документів про відшкодування збитків.

11.  Аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати претензійної і позовної роботи, дані статистичної звітності, що характеризують стан законності в діяльності райдержадміністрації, розробляє пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності райдержадміністрації, вносить їх на розгляд голові райдержадміністрації.

12.  З використанням сучасних технічних засобів проводить інформаційно - довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до управлінь та відділів райдержадміністрації інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, рекомендації органів юстиції, роз'яснення Вищого господарського суду та Пленуму Верховного Суду; готує для райдержадміністрації довідкові матеріали із законодавства, дає спеціалістам райдержадміністрації консультації з правових питань.

13. Готує матеріали голові райдержадміністрації щодо рішень виконавчих комітетів Молочанської міської та сільських рад, а також розпоряджень голів цих рад (в межах делегованих повноважень) з мотивів їх невідповідності Конституції України чи законам України з одночасним зверненням до суду (ст.144 Конституції України, п.10 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

14. Готує та подає проект розпорядження голові районної державної адміністрації щодо скасування рішень виконкомів Молочанської міської та сільських рад, якщо вони суперечать Конституції України, указам і розпорядженням Президента України, рішенням Кабінету Міністрів України, іншим законодавчим актам;

15. Готує позови до суду про визнання недійсними актів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств (об'єднань), організацій і установ та їх посадових осіб, які обмежують повноваження райдержадміністрації.

16. Бере участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові висновки за фактами виявлених правопорушень.

17. Представляє в установленому законодавством порядку інтереси райдержадміністрації в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів; вносить пропозиції голові райдержадміністрації (якщо це не віднесено до компетенції іншого підрозділу) про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяна шкода.

18. Здійснює методичне керівництво правовою роботою в управліннях і відділах райдержадміністрації підприємствах, підпорядкованих райдержадміністрації, вносить на пропозиції щодо її вдосконалення, вживає заходів до впровадження кращих форм і методів діяльності юридичного відділу та реалізації рекомендацій органів юстиції, разом з відповідними структурними підрозділами визначає перспективну потребу підприємств району в юридичних кадрах для забезпечення їх постійним правовим обслуговуванням, організує підвищення їх кваліфікації та обмін досвідом їх роботи, співпрацює у цих питаннях з головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області.

19. Бере участь в організації і проведенні семінарів, інших занять з правових питань з спеціалістами райдержадміністрації та виконавчих комітетів Молочанської міської та сільських рад по підвищенню правових знань; забезпечує правове обслуговування діяльності комісій, створених головою райдержадміністрації.

20. Бере участь у встановленні фактів порушення термінів проходження документів, процесу їх підготовки та якості; здійснює заходи по забезпеченню трудової дисципліни, оформленню документів, пов'язаних з проведенням службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу.

21. Надає безоплатну правову допомогу особам, що перебувають під юрисдикцією України.

22. Зобов'язаний дотримуватись правил внутрішнього розпорядку.

23. Виконує інші обов'язки, покладені на нього головою райдержадміністрації.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 3101 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за минулий  рік.

Документи приймаються до 17:00 18 січня 2017 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Революційна (Центральна) буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

20 січня 2017 року о 10.00, каб. № 40 Токмацької райдержадміністрації, 71701, Запорізька обл., м. Токмак, вул. Революційна (Центральна), 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Суліменко Олена Іванівна, (06178) 2-86-35,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1        Освіта                                  вища юридична

2

Ступінь вищої освіти

магістр

3

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою

4

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

                                                           СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

 

1

Знання законодавства

1)                         Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

6) Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Бюджетний кодекс України, Податковий кодекс України, Кодекс законів про працю України, Земельний кодекс України

2

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

3

Лідерство

- вміння обґрунтувати власну позицію;

- досягнення кінцевих результатів

4

Прийняття ефективних рішень

- вміння вирішувати комплексні завдання;

- аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

- вміння працювати при багатозадачності;

- вміння працювати з великими масивами інформації;

- встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

5

Комунікація та взаємодія

- вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

- співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

- відкритівсть

6

Впровадження змін

- реалізація плану змін;

- здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

- оцінка ефективності здійснення змін

7

Управління організацією роботи та персоналом

-        організація і контроль роботи;

-        вміння працювати в команді та керувати командою;

-        мотивування;

-        оцінка і розвиток підлеглих;

-        вміння роз’вязання конфліктів

8

Особистісні компетенції

-        аналітичні здібності;

-        дисципліна і системність;

-        інноваційність та креативність;

-        самоорганізація та орієнтація на розвиток;

-        дипломатичність та гнучкість;

-        незалежність та ініціативність;

-        вміння працювати в стресових ситуаціях

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                          Т.О. Забавська

 

Читать далее

Календар

<< < грудня 2016 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Реєстрація

Про головне

KERP1

ugl

KERZ1

Gromadska Rada

DJ

Національний проект «Нове життя»

REMD

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»

Strategia

Запозичення під державні гарантії

MSRR

ZORM

Програма забезпечення продовольчої безпеки Запорізької області на 2011-2015  роки

200-rokiv TG_Shevchenko

PNKh

ECO

Zapobigania_korypcia

ZOTIC

PROON

OSBB

ZOD_TRK

ZP

AB