ТОКМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Меню

Важливо

AmKU

NADS

UVPZp

AB

ZRCZ

DPAZO

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

ZOMR

DFSMJB

Паспорт

ДОЗВІЛЬНОГО ЦЕНТРУ

Токмацької районної державної адміністрації

 

1. Загальні дані

 

1.1.  Дата створення

27.01.2006

1.2.  Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення дозвільного центру

Розпорядження голови райдержадміністрації від 27.01.2006 № 35-а «Про створення Дозвільного Центру Токмацької райдержадмі-ністрації «Єдиний офіс» з надання документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності»

1.3.   Місцезнаходження територіально-адміністративної одиниці, в якій створено дозвільний центр

м. Токмак,

вул. Революційна, 45, каб. 68

1.4.  Поштова адреса дозвільного центру

вул. Революційна, 45, каб. 68, м. Токмак, Запорізька область, 71700

1.5.  Телефон, факс, електронна пошта

тел. 2 06 83

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1.6.   Прізвище, ім’я, по батькові державного(их) адміністратора(ів)

Крамаренко Тетяна Миколаївна

1.7.  Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про призначення державного(их) адміністратора(ів)

Розпорядження голови райдержадміністрації від 28.05.2013 № 35-К «Про призначення Крамаренко Т.М.

1.8.  Дата та номер документа про погодження кандидатури на зайняття посади державного(их) адміністратора(ів) з уповноваженим органом

21.03.2013, 

№ 2453/0/20-13

1.9.  Адреса Веб-сторінки у мережі Інтернет                                  (у разі наявності)

Tokmakrda.zp.ua

1.10.        Розклад роботи

з 800до 1700 у робочі дні

(крім вихідних і святкових),

у п’ятницю до 1545,

перерва на обід з 1200 до 1245

1.11.        Прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон особи, яка відповідає за роботу Дозвільного центру, та керівника відповідної          РДА / МВК, що відповідає за діяльність дозвільного центру

Тищенко Юрій Олексійович,

перший заступник голови РДА

тел. 4-53-81

Гатайло Олена Вікторівна - голова РДА

1.12.        Кількість населення територіально-адміністративної одиниці, в якій cтворено дозвільний центр

23,3 тис.осіб

1.13.        Кількість юридичних та фізичних осіб-підприємців, що знаходяться на обліку у відповідній територіально-адміністративній одиниці, в якій створено дозвільний центр

759 фізичних осіб-підприємців

156 юридичних осіб

 

2. Матеріально-технічна база

 

2.1.Наявність приміщення:  окреме, орендоване, інше

окреме приміщення

2.2.Кількість кімнат

1

2.3.Поверх розміщення

4

2.4.Загальна площа кімнат (и)

12,5

2.5.Кількість робочих місць, відповідно облаштованих

1

2.6.Наявність інформаційних стендів (відповідність їх змісту вимогам Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»)

2

2.7.Наявність оргтехніки:

2.7.1.      персональний комп’ютер (шт.)

2.7.2.      копіювальний апарат (шт.)

2.7.3.      принтер (шт.)

2.7.4.      сканер (шт.)

2.7.5.      телефонний апарат (шт.)

2.7.6.      телефон-факс (шт.)

 

1

1*

1*

1*

1

1

2.8.Забезпеченість доступу до мережі Інтернет та до Інтернет - ресурсів із законодавчою базою України

так

2.9.Наявність активованого ключа електронного цифрового підпису для доступу до Реєстру документів дозвільного характеру (АІС РДДХ)

так

2.10.        Робота з АІС РДДХ (входження в систему, здійснення реєстраційних дій)

так

2.11.         Наявність журналу обліку, в якому державний адміністратор реєструє заяви та відповідні документи, що подаються суб’єктами господарювання для отримання документів дозвільного характеру

так

 

* -  багатофункціональний пристрій SAMSUNG SCX 4200.

 

3. Перелік місцевих дозвільних органів, які беруть участь у роботі Дозвільного центру:

 

3.1. Загальна чисельність учасників, з них:

3

3.1.1. Структурні підрозділи райдержадміністрації (міськвиконкому), їх назви

-

3.1.2. Територіальні органи центральних органів виконавчої влади, представники яких беруть участь у роботі дозвільного центру (необхідно зазначити конкретні дозвільні органи – наприклад: МОЗ (СЕС), тощо

- Управління ветеринарної медицини в Токмацькому районі;

- Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Запорізькій області;

- Головне управління Держсанепідслужби у Запорізькій області.

3.1.3. Інші учасники

-

 

4. Матеріально-фінансове забезпечення

 

4.1. Джерела та обсяги фінансування діяльності дозвільного центру (державні, залучені), грн.:

-

4.1.1. Загальна сума фінансування, яка виділена з державного (місцевого) бюджету на поточний рік, грн.

-*

4.1.2. Технічна допомога (назва організації, що надала технічну допомогу, склад технічної допомоги)

-

 

* -  для оплати договору про надання послуг з технічного адміністрування Реєстру документів дозвільного характеру у 2013 році заплановані кошти з Державного бюджету.

 

5. Перелік документів дозвільного характеру, які видаються через дозвільний центр (із посиланням на дозвільний орган):

1)      Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності:

-           на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

-           потужностей (об’єктів) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів (Управління ветеринарної медицини в Токмацькому районі);

2)     Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин (Управління ветеринарної медицини в Токмацькому районі);

3)     Експлуатаційний  дозвіл операторам потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицина та для агропродовольчих ринків (Управління ветеринарної медицини в Токмацькому районі);

4)      Декларація про початок виконання підготовчих робіт;

5)      Декларація про початок виконання будівельних робіт;

6)      Декларація про готовність об’єкта до експлуатації;

7) Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;

8) Видача дозвілу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання;

9) Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

 

6. Проблеми дозвільного центру, вирішення яких залежить від:

1. Держпідприємництва (як спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності):

-  привести у відповідність Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” з іншими нормативно-правовими актами.

2. органів місцевого самоврядування   -

3. центральних/місцевих органів виконавчої влади:

- проведення навчальних семінарів, «круглих столів» з метою надання методичної допомоги державним адміністраторам.

 

 

 

Державний адміністратор                                                           Дата заповнення паспорту:

Крамаренко Т.М.  _____________________                                           19.05.2014

 

 

Календар

<< < грудня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Реєстрація

Про головне

KERP1

ugl

KERZ1

Gromadska Rada

DJ

Національний проект «Нове життя»

REMD

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»

Strategia

Запозичення під державні гарантії

MSRR

ZORM

Програма забезпечення продовольчої безпеки Запорізької області на 2011-2015  роки

200-rokiv TG_Shevchenko

PNKh

ECO

Zapobigania_korypcia

ZOTIC

PROON

OSBB

ZOD_TRK

ZP

AB